Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ОЕМ на място държи 1100~1200 оборота в движение понякога остават на 1500~2000 оборота този софт ми е трън от две години. В крайна сметка БОШ така са го написали виждал съм компове като моя но са маркирани и собствениците им твърдят че колата им не клати обороти. Колегата ти при който ходих за адаптация и настройка на дросела се хвана за главата, според него нещо кара БУ да мени настройките си, след като не можем да открием технически проблем трябва да потърсим проблема и в електрониката, ти между другото обеща един БУ за проба, виж го ако е 066 или по-голям или ако има синя точка го прати да пробваме, това поне няма да ни струва нищо.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #17
      Ами след като си оправил проблема с въздуха направи адаптация. За да ти държи високи обороти без да клати значи просто имаш проблем около дросела или адаптация. няма друга причина за това.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Даже и аз който не разбирам много вече знам, че БУ на Алфа 156 се самоадаптира след определен брой запалвания на двигателя и пробег, утре за пореден път ще я адаптираме на компа и след 10-40 км ще е същата работа.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #19
          Ресетни моторчето само. Щом четеш какво пишат бош не си ли прочел и за адаптирането?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Малко чат стана, да чел съм и съм го правил. Кажи сега за БУ ще пратиш ли да пробваме или да търсим от тук. Не искам да звучи като заяждане, обаче бих искал да видя тази 156 ца TS 98-99-00 година която изобщо не клати, не и е рязан ПИН 15 и не е адаптирана преди огледа. Пиша това защото постоянно препрочитам темите за проблема, но още не се е появил човека който да каже, че неговата е "бетон"
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #21
              ЕКУ-то ми трябва в момента. Монтирам го една 1.8-ца с проблеми. Утре ще му запиша софт за 1.8 и след като си свърша работа ще ти го пратя да си тестваш.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                А защо го монтираш на тази 1.8 на нея какъв и проблема в компа?
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #23
                  Други проблеми има. С оборотите всичко е ток... вече.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                    Малко чат стана, да чел съм и съм го правил. Кажи сега за БУ ще пратиш ли да пробваме или да търсим от тук. Не искам да звучи като заяждане, обаче бих искал да видя тази 156 ца TS 98-99-00 година която изобщо не клати, не и е рязан ПИН 15 и не е адаптирана преди огледа. Пиша това защото постоянно препрочитам темите за проблема, но още не се е появил човека който да каже, че неговата е "бетон"
                    Абе да ти кажа,има доста такива коли,даже и 145/6 със същите ЕКУ-та и софтуер
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      Малко чат стана, да чел съм и съм го правил. Кажи сега за БУ ще пратиш ли да пробваме или да търсим от тук. Не искам да звучи като заяждане, обаче бих искал да видя тази 156 ца TS 98-99-00 година която изобщо не клати, не и е рязан ПИН 15 и не е адаптирана преди огледа. Пиша това защото постоянно препрочитам темите за проблема, но още не се е появил човека който да каже, че неговата е "бетон"
                      Простичко е аз знам десетки такива коли но хората не си решават проблемите във форума

                      ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:10 ----------

                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Други проблеми има. С оборотите всичко е ток... вече.
                      Кви пък сега други нали всичко се оправи ?
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Е виж кога съм писал де и кога ти се обадих да ти кажа как се оправи колата Няма, само спирачките останаха, ама ще почакат малко.

                        ЕКУ-то е свободно. Ще му сложа 072 софтуер от за 1.8 специално за синия колега та да си го избие на края от главата тва под 066 и проблем със софтуера.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 23:15.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Да кажа че е бетон - не.На около 250к километра е.Проблами с клатенето имах само заради ламда сонди.Имаше леко завишено време за впръскване.Сега съм с универсална сонда,върнаха ми фабричните настройки,прословутия пин 15 не е рязан и няма нещо което да ме дразни за сега.След толкова километри и години, няма начин да не се появи проблем.Едва ли някой производител ще пусне кола с клатещ обороти двигател.Всичко опира до правилно диагностициране на проблема и кадърното му отстраняване с качествени части.Очевидно проблема не опира само до ламбди и дебитомери,евала на момчета дето са се задълбали в нещата и споделят опита си.Явно тези юнаци си обичат колите.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Простичко е аз знам десетки такива коли но хората не си решават проблемите във форума

                            ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:10 ----------



                            Кви пък сега други нали всичко се оправи ?

                            Бобо, очевидно е, че 4 години проблема не съм го оправял във форума, а по сервизите. Напълних гушата на достатъчно некадърници. Очевидно с колегата Гамарей се въртим около проблема защото има промяна и все пак да спомена, че семеринга който поставихме не върши работа, не случайно инженерите са поставили хидравличен уплътняващ Х-маншет, а не семерин или К-маншет, като решим този проблем продължаваме на татък. За съжаление в търсенето на проблема се включват единствено колеги ентусиасти, тук или няма наистина професионалисти монтьори или ако има такива те ревниво пазят занаята си, сякъш аз ще им взема хляба и ще стана монтьор. А за десетките туйн спаркове които ти знаеш с перфектно държащи обороти за съжаление няма нито един от тях участник във този форум.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #29
                              К-маншета колега държи повече от перфектно. Давам ти гаранция за това.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                ОЕМ както знаеш К маншета е с едностранно действие, мислиш ли, че случайно са сложили Х маншет, който пък е с двустранно действие още повече, че този който ние сложихме е с доста по твърда гума от оригинала. Както вече писах оборотите се заклащат инцидентно и то предимно докато двигателя не е загрял добре, а след това не мърдат, но държи постоянно високи обороти. Докато не поставим необходимото хидравлично уплътнение не можем да сме сигурни в причините за клатенето и високите в момента обороти. Проблема е, че такова уплътнение в Пловдив не може да се намери, бях те помолил да снимаш тези които ти си купил от SKF, но явно си забравил. Допускам, че К маншет с еластичността на оригиналният би вършил работа, но не и този твърд семеринг който сложихме.
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X